Схема роботи з обдарованими дітьми

План роботи

Степанівської ЗШ 1-2ст з обдарованими та здібними дітьми

на період 2016 – 2017 н.р.

Заходи

Термін проведення

Хто відповідає

1

Дослідження творчих здібностей учнів

вересень

вчителі-предметники

2

Проведення тестів для учнів

вересень

класні керівники

3

Оцінка результатів тестів, висновки досліджень

жовтень

вчителі і кл.

керівники

4

Вправи на розвиток творчих здібностей учнів

протягом навч. року

вчителі і кл. керівники

5

Приймати активну участь у конкурсах і інтелектуальних іграх, що проводяться в районі, проводити конкурси і інтелектуальні ігри в школі:

1. Гра „Математичні бої”

2. Конкурси малюнків. 3. Гра «Чи знаєш ти свій край?»,

«Найрозумніший»

4. Гра „Поле чудес”

5. Брейн-ринг „Шлях до успіху”

6. Гра „Самий розумний”

7. Засідання клубу „КРОКуС”

8. Конкурс розумників

9. Конкурс знавців рідної мови

січень

лютий

квітень

березень

грудень

травень

протяг. року

березень

лютий

березень

Турчина Л.Г.

вчителі-предмет.

Кобильник Є.О.


Фігура О.О.

Михайлюк Б.Ф.

Турчина Л.Г.

Кобильник Є.О.

Вишенська Н.О.

Янишевська І.П.

6

Проводити гуртки за інтересами:

а) спортивні секції

б) „Бабусина скриня”

в) „Умілі руки”

г) Екологічний гурток

д) «Юний казкар»

е) «Скарбниця»

є) «Юний математик»

ж) «Юний історик»

згідно графіка

вчителі - предметники

7

Проводити спортивні секції з футболу, баскетболу

згідно графіка

вчитель фіз. виховання

8

Залучати учнів до участі в олімпіадах

згідно графіка

вчителі-предметники

9

Ігри і вправи на розвиток уяви, логічного мислення, пам’яті

протягом року

Бурішинець О.Т.

10

Розглянути дане питання на нараді при директору, на засіданнях МО

згідно графіка

Керівники МО

11

Проведення предметних тижнів

згідно графіка

вчителі-предметники

Інформація Степанівської ЗОШ I-II ст.

про участь учнів у науковому товаристві

п/п

ПІП учня

клас

предмет

тема

Вчитель

(науковий

керівник)

1

Амутних Аня

9

математика

Виникнення і розвиток математики. Формування математичних термінів та символів

Турчина Л.Г.

2

Олійник Саша

9

фізика

Двигуни як забруднювачі навколишнього середовища

Турчина Л.Г.

3

Павлішин Саша

6

природознавство

Спостереження за «Птахом одудом – року 2016»

Кобильник Є.О.

Обдаровані та здібні діти Степанівської ЗШ 1-2 ст.

Банк даних

п/п

Піп учня

Клас

Категорія

Характерні

особливості

учня

Позитивні

якості

Примітка

1

Бурішинець Анна

6

З окремим ознаками нестандартних здібностей

Енергійна, активна, бігає швидше за інших, перевиконує нормативи свого віку

Пояснює виконання окремих вправ, любить брати участь у спортивних іграх і змаганнях

Спортивні здібності

2

Діордієва
Альона

9

З окремими ознаками нестандартних здібностей

Має сильний голос і вміє гарно співати

Любить брати участь у концертах

Артистичні здібності

3

Супрун Богдан

6

З окремими ознаками нестандартних здібностей

Постійно досягає успіхів на якому-небудь виді спортивних ігор

Вільний час проводить у рухливих іграх

Спортивні здібності

4

Кравченко Поліна

6

З окремими ознаками нестандартних здібностей

Легко входить в роль іншої людини, персонажа, вдало передає міміку, жести, рухи.

Прагне викликати позитивну емоційну реакцію

Артистичні здібності

5

Амутних Ганна

9

З окремими ознаками нестандартних здібностей

Має сильний голос і вміє гарно співати

Любить брати участь у концертах

Артистичні здібності

План роботи з обдарованими дітьми

вчителя математики Турчиної Л.Г.

на 2016 – 2017 н.р.

Заходи

Термін проведення

Примітка

1

Дослідження творчих здібностей учнів

вересень

2

Проведення тестів для учнів

вересень

3

Оцінка результатів тестів, висновки досліджень

жовтень

4

Проведення шкільної олімпіади по математиці серед 5-9 класів

жовтень

5

Участь у районних олімпіадах

листопад

6

Провести декаду математики

грудень

7

Приймати активну участь у конкурсах і інтелектуальних іграх, що проводяться в районі, проводити конкурси і інтелектуальні ігри в школі:

1. Гра „Математичні бої”

2. Гра «Найрозумніший»

4. Гра „Поле чудес”

5. Брейн-ринг „Шлях до успіху”

6. Гра « У світі чисел »

7. Математичні вікторин

грудень

січень

лютий

березень

квітень

травень

8

Проводити гурток «Юний математик»

згідно графіка

9

Проводити роботу наукового товариства

згідно графіка

10

Ігри і вправи на розвиток уяви, логічного мислення, пам’яті

протягом року

11

Вправи на розвиток творчих здібностей учнів

згідно графіка

12

Участь у конкурсах «Кенгуру», «Олімпус», «Бобер», "Левеня"

протягом року

13

Виступи учнів з своїми науковими роботами

Нагородження переможців

травень

Кiлькiсть переглядiв: 187

Коментарi