№ | Заходи | Термін проведення | Хто відповідає | |
1 | Дослідження творчих здібностей учнів | вересень | вчителі-предметники | |
2 | Проведення тестів для учнів | вересень | класні керівники | |
3 | Оцінка результатів тестів, висновки досліджень | жовтень | вчителі і кл. керівники | |
4 | Вправи на розвиток творчих здібностей учнів | протягом навч. року | вчителі і кл. керівники | |
5 | Приймати активну участь у конкурсах і інтелектуальних іграх, що проводяться в районі, проводити конкурси і інтелектуальні ігри в школі: 1. Гра „Математичні бої” 2. Конкурси малюнків. 3. Гра «Чи знаєш ти свій край?», «Найрозумніший» 4. Гра „Поле чудес” 5. Брейн-ринг „Шлях до успіху” 6. Гра „Самий розумний” 7. Засідання клубу „КРОКуС” 8. Конкурс розумників 9. Конкурс знавців рідної мови | січень лютий квітень березень грудень травень протяг. року березень лютий березень | Турчина Л.Г. вчителі-предмет. Кобильник Є.О.
Михайлюк Б.Ф. Турчина Л.Г. Кобильник Є.О. Вишенська Н.О. Янишевська І.П. | |
6 | Проводити гуртки за інтересами: а) спортивні секції б) „Бабусина скриня” в) „Умілі руки” г) Екологічний гурток д) «Юний казкар» е) «Скарбниця» є) «Юний математик» ж) «Юний історик» | згідно графіка | вчителі - предметники | |
7 | Проводити спортивні секції з футболу, баскетболу | згідно графіка | вчитель фіз. виховання | |
8 | Залучати учнів до участі в олімпіадах | згідно графіка | вчителі-предметники | |
9 | Ігри і вправи на розвиток уяви, логічного мислення, пам’яті | протягом року | Бурішинець О.Т. | |
10 | Розглянути дане питання на нараді при директору, на засіданнях МО | згідно графіка | Керівники МО | |
11 | Проведення предметних тижнів | згідно графіка | вчителі-предметники |
№ п/п | ПІП учня | клас | предмет | тема | Вчитель (науковий керівник) |
1 | Амутних Аня | 9 | математика | Виникнення і розвиток математики. Формування математичних термінів та символів | Турчина Л.Г. |
2 | Олійник Саша | 9 | фізика | Двигуни як забруднювачі навколишнього середовища | Турчина Л.Г. |
3 | Павлішин Саша | 6 | природознавство | Спостереження за «Птахом одудом – року 2016» | Кобильник Є.О. |
№ п/п | Піп учня | Клас | Категорія | Характерні особливості учня | Позитивні якості | Примітка |
1 | Бурішинець Анна | 6 | З окремим ознаками нестандартних здібностей | Енергійна, активна, бігає швидше за інших, перевиконує нормативи свого віку | Пояснює виконання окремих вправ, любить брати участь у спортивних іграх і змаганнях | Спортивні здібності |
2 | Діордієва | 9 | З окремими ознаками нестандартних здібностей | Має сильний голос і вміє гарно співати | Любить брати участь у концертах | Артистичні здібності |
3 | Супрун Богдан | 6 | З окремими ознаками нестандартних здібностей | Постійно досягає успіхів на якому-небудь виді спортивних ігор | Вільний час проводить у рухливих іграх | Спортивні здібності |
4 | Кравченко Поліна | 6 | З окремими ознаками нестандартних здібностей | Легко входить в роль іншої людини, персонажа, вдало передає міміку, жести, рухи. | Прагне викликати позитивну емоційну реакцію | Артистичні здібності |
5 | Амутних Ганна | 9 | З окремими ознаками нестандартних здібностей | Має сильний голос і вміє гарно співати | Любить брати участь у концертах | Артистичні здібності |
на 2016 – 2017 н.р.
№ | Заходи | Термін проведення | Примітка |
1 | Дослідження творчих здібностей учнів | вересень | |
2 | Проведення тестів для учнів | вересень | |
3 | Оцінка результатів тестів, висновки досліджень | жовтень | |
4 | Проведення шкільної олімпіади по математиці серед 5-9 класів | жовтень | |
5 | Участь у районних олімпіадах | листопад | |
6 | Провести декаду математики | грудень | |
7 | Приймати активну участь у конкурсах і інтелектуальних іграх, що проводяться в районі, проводити конкурси і інтелектуальні ігри в школі: 1. Гра „Математичні бої” 2. Гра «Найрозумніший» 4. Гра „Поле чудес” 5. Брейн-ринг „Шлях до успіху” 6. Гра « У світі чисел » 7. Математичні вікторин | грудень січень лютий березень квітень травень | |
8 | Проводити гурток «Юний математик» | згідно графіка | |
9 | Проводити роботу наукового товариства | згідно графіка | |
10 | Ігри і вправи на розвиток уяви, логічного мислення, пам’яті | протягом року | |
11 | Вправи на розвиток творчих здібностей учнів | згідно графіка | |
12 | Участь у конкурсах «Кенгуру», «Олімпус», «Бобер», "Левеня" | протягом року | |
13 | Виступи учнів з своїми науковими роботами Нагородження переможців | травень |